Beoordelingen van Pasoek Amsterdam

Recente recensies

4.0
E V van Slingerlandt
29 november 2023
Vera
29 november 2023

Het werd veel eerder bezorgd dan aangekondigd en toch was het eten niet echt heet. Wél heel lekker!

De Nederlandse Academie
22 november 2023

Superlekker, fijn aanbod, ook vegetarisch. Bezorging altijd redelijk snel. Dit is ons favoriete thaise restaurant, ook voor grote bestellingen.

Richard
19 november 2023

Lekker zoals altijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Y. Yildiz
19 november 2023

Super lekker gegeten wederom!! Jullie zijn de beste thai in noord naar mijn mening!! Heel erg bedankt, the food was sexy 😆

E V van Slingerlandt
18 november 2023

Prima eten ,en op tijd.

Dorian
17 november 2023

Fijn, zoals besteld! Rekening gehouden met de opmerkingen! Lekker eten.

Cindy Pielstroom
13 november 2023

Ik was op de bestelling aan het wachten, dat ging niet helemaal zoals gepland waarop ik wat onaardig reageerde. Daarom wil ik graag laten weten dat het eten zo ontzettend lekker was, precies zoals in Thailand: heerlijk! Bedankt

Bob Steevensz
12 november 2023

Heb vaker bij jullie besteld. Was altijd wel goed, maar de Pad Thai die we gisteren hebben gekregen was echt smakeloos en dreef in het vet.

Judith Rodenburg
8 november 2023

Het duurde erg lang deze keer; anderhalf uur. De Tod Man Plaa (viskoekjes) waren koud en de Pad Thai en kipsate waren lauw. Jammer.

Barbara
6 november 2023

Heerlijk zoals altijd. Lekker gekruid

Esther
5 november 2023

Echt heerlijk gegeten en bezorgen 'zo snel mogelijk' was inderdaad zo, met check aan de voordeur of de bezorger bij de juiste persoon heeft aangebeld. Top!

Kentner
4 november 2023

We bestellen al jaren bij Pasoek. Het eten was altijd heerlijk en betaalbaar. Maar sinds de laatste bestellingen gaat het sterk achteruit. In de vegetarische groetensoep zat geen groente! Er bleek een verkeerd voorgerecht bij te zitten met vlees (niet door ons besteld). De gehele smaak is achteruit gegaan en de prijzen omhoog. Voor de soep heeft Pasoek ons een nieuwe gebracht. Dat was netjes. Maar daar moesten we dan wel weer bijna 2 uur op wachten! Heel jammer maar dit was definitief onze laatste Pasoekbestelling!

Ronde
28 oktober 2023

Zoals altijd, heerlijk

Zeger Schavemaker
27 oktober 2023

De papaya salade is niet goed. Heel lief een nieuwe gekregen maar die was ook niet goed. Jammer dit is niet meer de kwaliteit die we gewend waren

Claudia Lahaye
26 oktober 2023

Heerlijk pittige curry en stipte levering.

Enrico
25 oktober 2023

Vriendelijk personeel. Pad Thai kip besteld, was prima maar niet bijzonder. €15 voor een middelgrote bak is best aan de prijs.

Steef Bleeker
22 oktober 2023

Ongeëvenaarde paneng curry!

Fleur Bouman
15 oktober 2023

Weer heerlijk gegeten!

Jolanda
15 oktober 2023

Superrrrrr snel was weer heerlijkkkkkk! Hoop alleen dat de mie weer wat dunner wordt in vervolg

Ronde
15 oktober 2023
Raven Kiss
14 oktober 2023
Xteen
9 oktober 2023

Geweldig snel en precies zoals gevraagd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Erap
8 oktober 2023

Heerlijk en snel

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Martijn
7 oktober 2023

Heerlijk eten, snel geleverd

Els
7 oktober 2023

Heerlijke gerechten, snel klaar, vriendelijk personeel!

NDSMNoord
7 oktober 2023

Heerlijk en snel!

Michael Sajet
6 oktober 2023

Niet van toepassing

Kobus Heeren
5 oktober 2023

Alles goed verzorgd en lekker

Bas Post
4 oktober 2023

Bezorging was op verkeerde adres geleverd in de straat. Gelukkig hebben de betreffende buren dit bij ons afgegeven.

Petra
3 oktober 2023

Het was weer superlekker. Goede service (snel, makkelijk, vriendelijk en lekker).

Evert sitaram
2 oktober 2023

Tja, klinkt misschien overdreven maar het eten is elke keer weer gewoon super lekker en had mijn bestelling was binnen 45 minuten! Ik zou zeggen hou vast dit niveau!

Madeleine
2 oktober 2023

Wij bestellen wekelijks bij Pasoek omdat we het eten heel lekker vinden. Helaas worden er vaak fouten gemaakt bij het verwerken van de bestelling zoals allergie over het hoofd zien, gebakken rijst ipv witte rijst vergeten, een heel gerecht vergeten etc. Na bellen wordt het altijd keurig opgelost maar het is nu al zover dat we bij het uitpakken benieuwd zijn wat er deze keer niet klopt. Dit kan nooit de bedoeling zijn! Samengevat, erg lekker eten maar er gaat vaak iets mis met de bestelling.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Erik
29 september 2023

Wonderful food. Delicious, extremely careful with packaging and everyone was very gracious. I immensely enjoyed every bite! :-)

Jasper Reinders
24 september 2023

Ik kreeg een verkeerde bestelling en het restaurant was op geen enkele manier bereikbaar. Ik heb 5 keer gebeld maar de telefoon leek uit te staan. Ik heb eerst nog een half uur gewacht om te kijken of ik misschien als nog mijn bestelling kreeg en de verkeerde kon teruggeven maar helaas kwam er niks meer. Het smaakte OK maar was niet wat ik had gehoopt en waar ik zin in had. Normaal gesproken een prima Thai maar dit was echt een teleurstellende ervaring.

Wouter van den Berg
21 september 2023
Willem
19 september 2023

Snelle bezorging en heel lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Luciennevanaalst
15 september 2023

Heerlijke Thai, gerecht wat ik had gekozen was top en snel en warm thuisbezorgd.

Jeroen
13 september 2023

2 uur gewacht op m'n bestelling. Aan de telefoon zei ze dat het druk was en ze maar 1 scooterbezorger hebben. Erg slecht

Tim
13 september 2023

Te laat, matig eten

Hidde
6 september 2023

Beste keuze voor thuisbezorg of afhaal in Amsterdam-Noord. Het eten is elke keer lekker, warm en snel.

Nanda
6 september 2023

Eten is lekker. Deze keer kwam de bestelling erg laat. Ik belde 20 minuten de verwachte bezorgtijd. Toen zeiden ze dat het klaarstond en gebracht zou worden. Het was uiteindelijk 35 minuten later dan verwacht bij ons thuis. Wij hebben geen bericht gekregen vanuit Pasoek dat de bezorging wat langer duurde. Dat vind ik jammer. Uiteindelijk weer lekker gegeten.

Marjo
5 september 2023

Heerlijk eten😊

Blokker
4 september 2023

Lekker gegeten en lekker snel bezorgd.

Groot
2 september 2023

Het eten was heerlijk. Duurde wel erg lang. Bezorger was ook te laat.

Josee
28 augustus 2023

Altijd Heerlijk bij Pasoek

Dimitri
28 augustus 2023

Kwaliteit van het eten is een kleine voldoende. Er mag voor deze prijs meer groeten in de gerechten zitten.

Britt Vendel
26 augustus 2023

Het was heerlijkkkkk

Pat
20 augustus 2023

Lekker gegeten….

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Paulinr
19 augustus 2023

Zoals altijd weer heerlijk gegeten !

E V van Slingerlandt
13 augustus 2023

Goed eten ,bij arriveren stond de bestelling al klaar . géén wachttijd.

Marit
13 augustus 2023

Ik vast vaste klant, maar de kwaliteit neemt de laatste tijd af. Vandaag na een tijd weer eens besteld, maar de vis in curry was heel taai, echt niet te eten. Na bellen, hebben ze gelukkig wel een nieuw gerecht gebracht wat wel okay was. Vreemd genoeg wilden ze niet mijn adres hebben, alleen mijn telefoonnummer, want dan kom de bezorger bellen waar ik woon..? De bezorger was een heldere gozer, heel klantgericht!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Pasoek

Beste Marit, Onze oprechte excuses voor uw recente ervaring. Het spijt ons dat de curry niet aan uw verwachtingen voldeed. Uw opmerkingen nemen we mee voor verbetering. Dank voor uw begrip; we hopen u in de toekomst weer te verwelkomen voor een betere ervaring. Met vriendelijke groet, Thais Restaurant Pasoek

Phyllis
11 augustus 2023
Max
9 augustus 2023

Pasoek heerlijk thais eten!

Loek
8 augustus 2023

We misten de kafir lime en lenoengras in t algemeen. Alleen ondanks de algemene opmerking Geen paprika was het wel aanwezig in de currie !! Verder was lekker

Isaac
7 augustus 2023

Ik bestel al jaren met veel (eet)plezier bij Pasoek. Helaas was gisteren een dag om snel te vergeten. Het eten was niet van de kwaliteit die ik gewend ben. 1 maaltijd was veeel te pittig (al minimaal 10x dit gerecht besteld en dit keer was het echt heel anders dan normaal) en de andere had juist wat meer smaak mogen gebruiken. Jammer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Pasoek

Beste Isaac, Allereerst willen wij u bedanken voor uw jarenlange steun en het vertrouwen dat u in ons heeft gesteld door herhaaldelijk bij ons te bestellen. Onze excuses voor uw recente ervaring bij Pasoek. Uw opmerkingen over de pittigheid en smaak nemen we ter harte en zullen we zeker meenemen om onze gerechten en bereidingsprocessen te verbeteren. Met vriendelijke groet, Thais Restaurant Pasoek

Chantal van Rijswijk
6 augustus 2023

Super kwaliteit, netjes bezorgd. Smaakte heerlijk. Alleen helaas witte rijst bij gerechten gekregen ipv gebakken rijst zoals besteld.

Geert
4 augustus 2023

Prijzen zijn erg hoog, bezorgen duurde erg lang. Toeslagen op verpakkingen zijn belachelijk. Jammer, ik vond Pasoek altijd een van de betere zaken in Amsterdam Noord.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Pasoek

Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn genoodzaakt de toeslagen in rekening te brengen vanwege de nieuwe plastic wet die per 1 juli is ingegaan. Met vriendelijke groet, Pasoek

H,Roep vanGroeningen⁸
2 augustus 2023

Heel goed en heerlijk eten

Frans
22 juli 2023

Eten was redelijk maar de viskoekjes VRESELIJK ECHT EEN SCHANDE

Heidi
20 juli 2023

Lekker eten, vers, goede hoeveelheid.

Frank
17 juli 2023

Super!

IO
17 juli 2023

Great food, incredibly fast delivery!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lennart
16 juli 2023

De rode curry en de soep waren op z'n kop in de tas geplaatst. Hierdoor zat er meer saus van de rode curry in de tas, dan in het bakje.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Brenda
8 juli 2023
Coen
5 juli 2023

Heerlijk vers eten.

S Kooij
3 juli 2023

Bestel echt al jaren bij pasoek altijd heel goed geweest . Echter heb ik nu wel het gevoel dat de kwaliteit wel steeds minder wordt maar steeds prijs duurder .

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kleinepier
2 juli 2023

Keurig, heel netjes verpakt, op tijd klaar. Eten is lekker.

Kees
2 juli 2023

Buitengewoon lekker, prima👍🏻

Esther Boersma
23 juni 2023

Ik heb deze gerechten al vaker besteld en dan was ik dik tevreden. Echter deze keer niet. De keng kai was als vanouds, maar de nua pad peng krau was extreem pittig. Er zat veel te veel rode peper in, het was bijna niet te eten. Zo heet was het. Echt jammer.

Nettie
20 juni 2023

Heerlijk gegeten, eten was goed verpakt Voor herhaling vatbaar

Marjan
20 juni 2023
Robin
18 juni 2023

Heerlijk eten, snelle bezorging, en een extraatje omdat het een verjaardag was! Helemaal top, super bedankt!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Roosje
18 juni 2023

Meestal is het heerlijk, nu was het echt een stuk minder goed. Hoe kan dat? Nieuwe chef? Harde broccoli, noodles hadden een rare smaak en waren heel plakkerig, ik had een ander gerecht dan besteld, nasi had geen smaak enz..

D. Uyttenhove
15 juni 2023

Wij hebben al vele malen bij jullie besteld naar alle tevredenheid. Deze X kwam de bestelling ruim een uur later dan aangegeven was, en niet warm meer. Dat komt de kwaliteit niet ten goede . Heel jammer.

Tessa
13 juni 2023

Altijd snel bij afhalen, eten is heerlijk en warm. Aanrader!

vera
12 juni 2023

Het was weer heerlijk. Dank u wel!

Lenie
11 juni 2023

Top, zoals altijd!,

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Romy
11 juni 2023

We hebben lekker gegeten en op verzoek extra pittig en dat was het ook echt! Vaak wordt het eten bij andere restaurants veel te mild gekruid naar onze mening, bij Pasoek was dit gelukkig niet zo. Wel een opmerking over de bestelling, we hadden gebakken rijst besteld, extra betaald, maar helaas enkel witte rijst gekregen.

Ernst
9 juni 2023
Nanda
5 juni 2023

Heerlijk eten, mooie portiez en snel bezorgd!

Sean Louw
3 juni 2023

Curry was niet goed dicht waardoor het is gaan lekken in de tas. Bijna alle saus was eruit, was gelekt in de pad thai en was een grote zooi om op te ruimen. Kwam zeker niet door de bezorger, hij had het netjes uit de tas gehaald die doorgelekt was en mij gewaarschuwd en gevraagd om een nieuw plastic tasje te halen.

Dennis
3 juni 2023

Het is niet meer zoals vroeger. Is er een nieuwe kok? Voorheen waren de smaken dieper en genuanceerder. Nu smaakt het alsof er minder aandacht is voor de smaken. Pangsit is ook een stuk kleiner dan voorheen. Nieuwe eigenaar misschien?

Johnny
31 mei 2023

Lekker, ik ga zeker weer bestellen.

Angela
29 mei 2023

Het eten kregen we vrij snel maar de rode curry was enorm aan het lekken en de tas was doorweekt. Ik heb nog nooit, het eten, zo bezorgd gekregen. Het zag er onsmakelijk uit! Met de vermelding van de bezorger dat het niet goed was ingepakt, wat ik erg vreemd vond. Ik geloof dat de tas was gevallen en daardoor een beschadiging in de verpakking ontstond. Erg jammer!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Co
27 mei 2023

Goede kwaliteit eten, snelle en warme bezorging. Zeer vriendelijke en correcte bezorger

Koos de Boer
15 mei 2023
Angelique Lentink
14 mei 2023

Heerlijk vers eten Goed op smaak

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Els
8 mei 2023

Heerlijk eten, snel klaar, goede service!

Marnix
7 mei 2023

Heel goed eten. Groente knapperig, kip heel goed, kerrie op niveau. Misschien wat minder nat, maar voor herhaling vatbaar.

Wendy Overton
7 mei 2023

I used to get an order every time I visited Amsterdam but they took my order and payment but you closed before I could pick up my order. Please refund my card. Thank you

Esther Flierman
6 mei 2023

Heerlijk gegeten. Met liefde bereid. Het was zo lekker!

Milenco
5 mei 2023

Bestelling voor zsm geplaatst, de schatting was 18:45, maar jullie waren veel sneller, fijn! Verder kloppen de pepertjes 🌶🌶, heb dit keer gegokt op 2 pepers: ga de volgende keer voor 1 pepertje 😂

Aragon Franssen
29 april 2023

Consistent lekker eten, aanrader voor iedereen die Thais wilt eten in Amsterdam Noord

Nicky
27 april 2023

Meer dan goed gevuld, een Pasoek mix van vlees en vis met gebakken rijst. Pssst. Kan genoeg zijn voor twee personen. De smaak was prima met een iets te enthousiaste kok als het zout betreft. Mag een fractie minder. Al met al … uit TIEN een vette NEGEN

Bep lodewijk
27 april 2023

Op tijd bezorgd en eten goed warm.

Waldo Wolff
23 april 2023

Erg lekker en prima te betalen

Mijntje Cuypers
14 april 2023

Op zich prima ingrediënten maar geen typische Thaise smaak. Vrij smakeloos was alles… viskoekjes, soep, curry. Ik mis de kruiden. Citroenblad etc wat Thais zo lekker maakt… (zag ze er ook niet in zitten) Zo moeilijk is het toch niet

Angie
10 april 2023

Het eten was heerlijk, de vies was mals. Was lekker gekruid. Het werd bezorgd op de afgesproken tijd.

Koos de Boer
9 april 2023
Sabrina
6 april 2023

Heerlijke smaak en snelle bezorging!

Van Duren
2 april 2023

Keurig op tijd het bestelde in ontvangst kunnen nemen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Koopman International
29 maart 2023

Laatste tijd is kwaliteit erg verslechterd; porties kleiner geworden, geen gratis kroepoek meer, kipsaté was erg hard, weinig saus en geen smaak. Nasi en Pad thai tjee koud en niet lekker zoals we gewend zijn. Geen aanrader meer indien kwaliteit en service onveranderd blijft.

Melina
23 maart 2023

Lekker, prima en bezorger kwam optijd

Pablo&Carlos
22 maart 2023

Heerlijk thaise smaak :-)))

Esther B
17 maart 2023

Het eten was heerlijk en de bezorging hartelijk. Ga zo door!

Geelhoed
17 maart 2023

Snel, warm en smakelijk!

Sybren
17 maart 2023

Het eten was lekker, maar al flink afgeloeld. Zeker de voorafjes (die kleiner zijn en dus sneller afkoelen) waren zo goed als koud.

Tom
13 maart 2023

Heerlijk gegeten, bezorger was ook keurig op tijd. Top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

N.
11 maart 2023

Heerlijke curry's Bezorging op tijd!

r
10 maart 2023
wink
8 maart 2023

heerlijk gegeten!

Richard
4 maart 2023
Klasse
3 maart 2023

Zoals altijd klasse

Hsin
25 februari 2023

We were really disappointed with our order this time. The Pad Thai noodles were all way overcooked, all soft and mushy. The white rice came with Paneng Kai was under-cooked; they were still hard inside. We have been ordering Pasoek for Thai food several times, and we have never seen this quality of food delivered previously.

Geelhoed
25 februari 2023

Lekker, goed warm, op tijd bezorgd Zoals altijd dus 😄

Yvonne
24 februari 2023

Graag er bij vermelden dat de groenten broccoli is want ik vind broccoli niet lekker, dan had ik dit gerecht niet gekozen.

Zaza
23 februari 2023

Gewoon erg lekker. Zacht, pittig, knapperig, rijk van smaak.... Zeg het maar, het zit er allemaal in.

Anoniem
21 februari 2023

Vond het matig vandaag. Kip was erg droog. Viskoekjes waren wel lekker smeuïg. Zou echt wel verbetering kunnen gebruiken door bijv verse koriander, cashew en andere smaken te gebruiken.

Rosa
19 februari 2023

Ruim 1,5 uur op bezorging moeten wachten, bleken bestel bon kwijt te zijn geraakt in keuken(???)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Richard
18 februari 2023

Lekker zoals altijd

Boersma
18 februari 2023

Heerlijk gegeten

Josi
18 februari 2023

Heerlijk gegeten. Maar Weer geen kroepoek

Silvie
13 februari 2023

Altijd super!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Claudia
11 februari 2023

Supersnel bezorgd en erg lekker eten. Ik neem vaak de papayasalade; die is heerlijk knapperig en pikant. Vega loempia's lekker. Wel wat weinig groenten erin. Er was een foutje gemaakt in onze bestelling, maar na een telefoontje werd dat snel en adequaat opgelost door Pasoek. Tot snel!

Koos de Boer
7 februari 2023

Zoals altijd voortreffelijk

J
6 februari 2023

Lekker hoor! Smaken zijn redelijk “mean stream” iedereen lust het wel. Misschien iets meer Vega gerechten en iets met Thaise basilicum? Of zat dat er al tussen, ik heb de kaart niet uitgebreid geïnspecteerd.

Inge
6 februari 2023

De bezorging was prima op tijd. De laatste bestellingen vinden we de vegetarische pad Thai echter niet meer zo lekker als eerder. Dat is echt jammer want we waren groot fan…

Dieke
6 februari 2023

Heerlijk eten, en de bezorger kwam precies op de aangegeven tijd. Perfect dus👌

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

FREDERIC MINVIELLE
30 januari 2023

Het eten kwam aan koud en de kip was droog, er waren ook te weining cashewnoten. Witte rijs was ook droog.

Pieter
30 januari 2023

We moesten deze keer lang wachten en het leek alsof de maaltijd veel minder lekker was als normaal

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

dm
29 januari 2023

Heerlijk en net op tijd bezorgd.

Van der Wolf
29 januari 2023

Lang gewacht. 19.15 uur gezegd, maar pas om 20.30 uur bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Silvie
29 januari 2023
Nout
29 januari 2023

Altijd lekker en snel bezorgd!

Richard
23 januari 2023

Was een tijd geleden dat ik besteld had maar het was nog steeds heerlijk. 1 minpunt de Kai Pad Nam Prik Pau had altijd een heerlijk krokant gebakken laagje om de kip heen. Nu was het gewoon kipfilet zonder laagje wat geroerbakt was. Erg jammer de originele versie was veel lekkerder. Ik zal deze ook niet zo snel bestellen meer.

Mohamed
22 januari 2023
Ben
22 januari 2023

Altijd goed!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jolanda
21 januari 2023

Zo als altijd heerlijk van smaak. Voor ons 1e keer laten bezorgen Echt voor herhaling vatbaar..

Sandra
16 januari 2023

Het eten is normaal zo geweldig lekker als je het daar op eet. Maar bezorgen is geen aanrader, het eten was lauw en slap. Jammer!

Mare de wit
15 januari 2023

Heel lang gewacht…

Richard
13 januari 2023

Prima weer,erg lekker

Franka
10 januari 2023

Ik vind het eten een beetje flauw, met veel kip maar heel weinig groente. De loempia's zat ook bijna alleen maar vermicelli in en 1 klein stukje wortel.

Anoniem
5 januari 2023

Weer veel lekkerder geworden Was een tijdje echt niet zo goed meer en ben blij dat het nu weer goed smaakt.

Johan martthesius
4 januari 2023

kip was heel droog en vond niet heel bijzonder

Frank
2 januari 2023

Super lekker!

Dejo Overdijk
28 december 2022

Erg lekker!

Chadlia
25 december 2022

Heerlijk eten! Eten altijd warm en netjes verpakt thuis bezorgd!!

Tibor
24 december 2022

Bezorging was anderhalf uur later en restaurant neemt de telefoon niet op☹️

Björn
24 december 2022
Noord
23 december 2022

Bijna 1.5 uur gewacht en 2 x gebeld. Maar wel super lekker eten en wat extra dingetjes gehad. Goedenoplossing op een drukke dag.

Anita
22 december 2022

Heerlijke viskoekjes en saté, de eend ietwat te zoet naar mijn smaak. Goede bezorgcommunicatie!

Jasper
22 december 2022

2 vegetarische gerechten besteld, stond op “sorry” out of Tahoe dus extra veel groente, fijn opgelost.

n.m.r. steenvoorden
21 december 2022

Het was vandaag erg laat (1,5u). En de smaak was anders dan we gewend waren. Wat flauwer.

Nic
20 december 2022

Lauw en flauw

Pieter
19 december 2022

Snel en lekker!!

Arnoud
14 december 2022

Lekker eten. De rijst was deze keer alleen niet geheel gaar (af en toe harde korrels). De pepertjes zijn wat afwezig voor een 2 peper gerecht. Bezorging duurde veel langer dan normaal, kan een keer gebeuren.

Maarten
13 december 2022
Amanda
13 december 2022

Het eten was weer erg lekker! De bezorging was snel en kwam precies op de van te voren aangegeven tijd aan.

Celeste Joanne
12 december 2022

Lekkerrrr! En op de aangegeven tijd kunne ophalen

Linda
11 december 2022

Heerlijk zoals altijd

Wouter
11 december 2022

Prima en netjes op tijd gebracht!

Alex
9 december 2022

Stelt nooit teleur ! Was weer zalig !

Silvie
7 december 2022
Ajax FC
6 december 2022
Thom
5 december 2022
Rosa
4 december 2022

Eten was zoals altijd erg lekker maar wel heel lang op ons eten moeten wachten.

M.E
2 december 2022

Super lekker!

MB
2 december 2022

Het eten was deze keer slap, te gaar en niet des Pasoeks

Dennis
29 november 2022

Het is niet meer zoals vroeger. Is er een nieuwe eigenaar of is er een nieuwe kok in de keuken?

Annemiek
29 november 2022

Lekker eten! En heel fijn dat voor veganisten de gerechten aangepast kunnen worden.

Astrid van Noord
29 november 2022

Het eten was heerlijk! Bij bezorging de witte rijst ontbrak. Werd naderhand nog bezorgd met extra loempiatjes. Prima opgelost.

Erik Swart
28 november 2022

Heerlijk eten!

Edwin
28 november 2022

Heb om 18.30u besteld werd pas om 20.30u bezorgd 2 uur later , eten was lauw ! Hadden gebakken rijst als bijgerecht besteld en werd voor de 2e keer verkeerd rijst geleverd ipv nasi waarvoor betaald was. Jammer want de kwaliteit is best goed maar ga hier niet meer bestellen. Tip: neem extra bezorgers aan als je je klanten wil behouden!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ano
27 november 2022

Was lekker en op tijd bezorgd. Het eten lijkt eindelijk weer wat beter te worden. Was een tijdje veel minder goed.

Louise den Hertog
27 november 2022

Zoals altijd was het eten weer heerlijk. En werd het stipt op tijd bezorgd.

Van Geuns
26 november 2022

Heerlijk eten .

Fran
24 november 2022

Voor het eerst weer besteld in een half jaar tijd. Het eten was niet zoals het eerst was (nieuwe eigenaren?) Maar afgelopen toch nog een kans gegeven en het eten was heerlijk zoals vanouds!!!! De beef in groene curry saus was lekker! De beef salad was heel goed, maar vond het net iets te zoet, een extra squeeze limoensap en het was perfect geweest! Ik bestel zeker weer bij Pasoek!

Ans Six
15 november 2022

Heerlijk eten en een uitstekend functionerende bezorgservice!

Mary Steeneken
14 november 2022

Alles was prima.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Margo Brouns
14 november 2022
Bianca Rutten
12 november 2022
E v Slingerlandt
10 november 2022
Thomas
9 november 2022

Heerlijk eten met veel verse ingredienten

FERRY KESSELAAR
7 november 2022

Bijna 2 uur gewacht op een lauwe maaltijd. Erg jammer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lenie
7 november 2022

Het eten is is top en de bezorging is ook goed

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Koos de Boer
6 november 2022
Richard
6 november 2022

Lekker zoals altijd

Marije
4 november 2022

Lekker!

Gewoon Vera
31 oktober 2022

Heel erg lekker, veel verse groente

Ryan
31 oktober 2022
Jewaria
30 oktober 2022

Super vriendelijk. Altijd lekker eten en snelle bezorging. Bezorger was ook vriendelijk. We hebben genoten bedankt!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J.a.hulzebos
29 oktober 2022

De rijst heel lauw de loempia’s bijna koud en taai

Koos de Boer
25 oktober 2022

Zoals altijd voortreffelijk en precies op tijd bezorgd

A
24 oktober 2022

Best lekker, wel gek dat er geen rijst bij de curry zat.....

trudy bakhuijsen
24 oktober 2022

Was gewoon goed en erg lekker

Daan
21 oktober 2022

Was weer top! Bedankt.

Martijn Kentie
20 oktober 2022

Ga morgen verhuizen uit Noord. Heb hier jaren heerlijk gegeten en eten afgehaald. Topzaak!! Dankjulliewel!!!

Martijn Kentie
11 oktober 2022

Altijd heel goed!!

Clint Dunlop
10 oktober 2022

Amazing Thai food. The beef salad is the best xx

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Alejandro
9 oktober 2022

Duurde bijna twee uur voor het eten er was. Telefoniste beweerde meerdere keren dat de bezorger al 10 minuten onderweg was, terwijl we op 5 minuten rijden wonen. Pangsit was ijskoud.

Denise
8 oktober 2022

Lekker eten, maar 1 uur en 45 minuten wachten voor bezorging is wel erg lang.

Pipo de clown
8 oktober 2022
Ali Sijtzema
3 oktober 2022
Richard
2 oktober 2022

Lekker zoals altijd,vriendelijke bezorger

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Shanna
2 oktober 2022

We bestellen altijd hetzelfde bij jullie. Pad Thai en de papaya salade maar we vonden het nu zo anders smaken. Heel flauw en niet de smaak die er normaal aan zit. Alsof er ingrediënten mistte.

Clara
27 september 2022

Het eten was een uur later dan beloofd en het was koud

Peter
25 september 2022

Na een eerdere teleurstelling nog eens geprobeerd, helaas bleek het eten smakeloos en slecht bereid. Slecht eten, nooit meer!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Saskia
22 september 2022
Joe
22 september 2022

Delicious food as always. Added extra Thai spice as requested. Main dishes were hot, but spring rolls and rice were warm. But that was the only issue

Marcel
19 september 2022
Chadlia
18 september 2022

Altijd goed! Bestellen of in het restaurant! Heerlijk gegeten zoals altijd. Goede service!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Karin Schimmel
16 september 2022

Het was echt heerlijk eten . Zal zeker vaker eten bestellen een aanrader

Saskia
15 september 2022

Super lekker eten en erg stipt bezorgd!

Ensy
14 september 2022

Het beste Thaise restaurant in Noord , goede kwaliteit en lekker eten.lieve medewerkers ook.

stephanie
14 september 2022

bakje satesaus zat er niet bij

vera bondy
12 september 2022

het voorgerecht, loempia, was goed van smaak maar slechts lauwwarm en niet knapperig. hoofdgerechten waren goed. mijn bestelling werd om 19.05 bevestigd, aangekondigd werd dat om 19.50 bezorgd zou worden. om 20.15 belde ik om te vragen waar mijn eten bleef, uiteindelijk werd om 20.30 bezorgd.

Gwen
12 september 2022

Snelle bezorging, goed verpakt, goed warm en heerlijk eten!

Jaro
12 september 2022

Food was delicious!

Frank
10 september 2022

Bezorging op tijd. Eten goed verpakt en heerlijk!

Harjo
7 september 2022

Eten is altijd goed en lekker. Maar tijdstip van bezorgen wordt vaak niet gehaald. Geef dan deze optie ook niet.....!

Ilja
6 september 2022
Celeste J. Yohai
5 september 2022

LZekker eten, makelijk te online bestellen en precies op af tehalen!

Evert sitaram
4 september 2022

Mevrouw aan de telefoon was super aardig en behulpzaam! Bestelling was keurig op! En het eten was heerlijk! Niet te gekruid en te pittig en vooral niet te veel zout!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Petra
31 augustus 2022

Gewoon goed. Lekker.

Nout
30 augustus 2022
Elke
29 augustus 2022
Steensma Brian
24 augustus 2022

Wederom heerlijk gegeten. De bestelling is gebracht door een vriendelijke en beleefde jongeman

Mario
21 augustus 2022

Heerlijk eten! De bestelling op tijd! Heel goed.

Jolanda
21 augustus 2022

Jammer dat de mie weer van spaghetti dikte is

ingrid doest
11 augustus 2022

Zoals A L T I J D weer HEERLIJK gegeten !!!

Houk
29 juli 2022

Tweede keer eten besteld en wederom god op de tong. Tot de volgende keer

ja heerlijk gegeten en eten was ook op tijd dat is ook wel een verademing :)
27 juli 2022

had om pittige vissaus gevraagd maar niet gehad

Celeste J.
21 juli 2022

Het was erg makkelijk met de app te bestellen, en om te weten wanneer ik het op kon komen halen! Alles was klaar en smaakte lekker net als altijd!

S Kooij
21 juli 2022

Worden steeds duurder maar kwaliteit word minder nu ook vooral me pangsit en kipsate waren koud en taai gewoon zo de prullenbak in kunnen gooien omdat het niet te eten was. Erg jammer want heb wel altijd goed eten kunnen halen bij jullie al jaren maar het wordt elke keer minder.

Marten
17 juli 2022

👌!

Anton
11 juli 2022

Normally really good, this time they had gone very light on the spices. Of all 6 dishes, only the Massaman Kai had some real taste. Hopefully better next time.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ben
10 juli 2022

Ik blijf hier bestellen, je snapt wel waarom.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Richard
10 juli 2022
peter
8 juli 2022
Vera
7 juli 2022

Was heerlijk, supervers en snelle bezorging!

Xander
4 juli 2022

Het was weer super lekker. Niets om op aan te merken.

Mark
28 juni 2022

Kreeg helaas witte rijst ipv de bestelde gebakken rijst. Verder was het ouderwets lekker

Kris
28 juni 2022
Koos
20 juni 2022

Altijd lekker dus !

gee
20 juni 2022
Co
20 juni 2022

Eten was goed en lekker, bezorging prima en correct. Eten was aan de lauwe kant,.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

E v Slingerlandt
17 juni 2022
pauline overdijk
16 juni 2022

Weer heerlijk gegeten, Pasoek is mijn favoriete Thaise restaurant!

Tristan Schenk
13 juni 2022

Het is altijd genieten bij Pasoek. Mijn favoriet is de groene curry met tahoe! Al jaren de beste Thai in Noord.

Richard
13 juni 2022

Lekker zoals altijd

Bart
12 juni 2022

Heerlijk eten, zoals altijd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Eddy Mulder
12 juni 2022

Heerlijk gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

brenda
11 juni 2022

het was weer lekker

K. Visser
8 juni 2022

Bestelling exact op tijd ontvangen en op goede temperatuur, nog lekker warm

Koos de Boer
8 juni 2022

Drie kwartier later bezorgd dan gepland is wel erg veel te laat

Lydia
6 juni 2022

Uur later bezorgd dan gemaild. Eten was lauw

Fleur
5 juni 2022

Heerlijk gegeten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lise
5 juni 2022

De soep was veel te zout. Ik houd wel van een beetje zout, maar deze soep was niet te eten zout. Andere gerecht was prima.

Richard
2 juni 2022
Robert-Jan
1 juni 2022

Heerlijk gegeten. Echte Thaise smaken zoals we die willen proeven. Komen snel terug en leuk dat we met het punten systeem ook kunnen sparen voor korting. Wij hadden de vega groente Thaise curry met kip saté.

wal
1 juni 2022

Eten smaakte weer prima. Bestelling kwam helaas een half uur later dan afgesproken maar wel excuses van bezorger.

JM
21 mei 2022

De kousenband in beide rode curry"s was helemaal doorgekookt ipv lekker knapperig.. En het vlees (eend en biefstuk) was van een matige kwaliteit, smaakte niet vers. De gebakken rijst met garnalen was wel lekker met veel garnalen. Weet niet of we nog een keer hier gaan bestellen, want geen voldaan gevoel na het eten.

Jolanda schoots
21 mei 2022

Het eten is werkelijk heerlijk.Alles was zo smaakvol.Ruime porties en gelijk voor twee dagen dus.Een aanrader!

George
21 mei 2022
Raymond
18 mei 2022

Kan soms wat lang duren en is wel goed aan de prijs maar het is gewoon mega lekker als ik een dikke bankrekening had zou ik het wel elke dag eten

Martin
18 mei 2022

Heerlijke maaltijd en super snel bezorgd

Isabelle
16 mei 2022

Pasoek levert altijd kwaliteit, altijd erg lekker. Jammer dat mijn opmerking ‘geen champignons’ helaas niet goed verwerkt is, maar het heeft ons toch goed gesmaakt. Bezorging was ook prima op tijd. Ik bestel al jaren bij pasoek en heb altijd goed gegeten!

Barry
15 mei 2022
Sven
15 mei 2022
Anatol
11 mei 2022

Tofu miste in het gerecht!

Jaro
9 mei 2022

Amazing food!

Weijnen
9 mei 2022

Ik bestel al jaren bij jullie, gisteren dus ook. Helaas was de kwaliteit gisteren niet wat ik gewent ben. De pad Thai was koud, overkookt en plakkerig en de kip was smaakloos met natte slijmerig kousenband. De groene curry en beef salad waren wel lekker maar ik was zeer teleurgesteld met de rest van mijn bestelling, erg jammer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Corinnr
1 mei 2022

Het was weer heerlijk! Bedankt!

Ben
1 mei 2022
Richard
1 mei 2022

Lekker zoals altijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

colette krijl
28 april 2022

Pasoek stelt nooit teleur!! Altijd zo heerlijk en supergoede bezorging!

Markus Sanders
24 april 2022

Ik bestelde rode curry met kip en kreeg iets met gehakt en kousenband

Martin van DAS Graduate School
22 april 2022

...voor de tweede keer nu zelf moeten ophalen, terwijl ik wel een bezorgtijd kon kiezen en bevestigd kreeg per mail.

Elisabeth Smulders
19 april 2022

You forgot to deliver the Loempia...for the second time. Please pay back. Main dishes did not taste as good as it used to be. This was my last order.

Hella
18 april 2022
Richard
16 april 2022

25 minuten te laat bezorgd, waarschijnlijk geschud met tas want saus zat overal en eten was lauw.

Els
14 april 2022

Wij geven 5 sterren daar het eten en prijsverhouding goed is. In al de jaren dat wij bestellen is er een keer per ongeluk een verkeerd menu geleverd. Dit is snel opgelost en kreeg een menu extra voor het ongemak. Service top! Kwaliteit is stabiel en de prijs is niet te duur.